INK.next gelanceerd
INK.next gelanceerd
Op dinsdag 8 december is het nieuwe INK.next model gelanceerd. In een uitgebreid webinar, dat door 200 man werd bekeken, gingen de ontwikkelaars in op de achtergrond en inhoud van het vernieuwde model. Renco Bakker, lid van het kernteam INK.next lichtte het begrip waardecreatie en het meten van percepties door belanghebbenden toe. Hoe kun je deze in de huidige tijd op de juiste manier meten? Waar moet je op letten? En belangrijker nog: heb je als organisatie ook oog voor het hinderlijke belang van je producten en diensten?
Wat we daarmee bedoelen legt Renco uit a.d.h.v. enkele illustratieve voorbeelden en customer emo mapping in deze video.
Liever het volledige webinar terugkijken?
Dat kan via deze link: https://vimeo.com/488928322
De lancering werd geleid door Anne Marijn Epker van de De Balie Amsterdam. In beeld zijn verder Ruud Stassen, directeur INK en Ronald Stevens.
Wat is INK•next?
INK•next is de nieuwe generatie INK- model. De Stichting INK inspireert mensen in organisaties om continu te verbeteren en te vernieuwen.
Afgelopen jaar heeft INK•next met zo'n 25 betrokkenen, de nieuwe managementgids voor excellent ondernemen ontwikkeld. Het NEN heeft de ontwikkeling gefaciliteerd en gehost. Renco Bakker is een van de kernteamleden van het ontwikkelteam.
INK.next is nu te bestellen via www.nen.nl/inknext