Staat de klant écht centraal?
Klantreizen, excellente klantbeleving en customer experience management zijn hot topics. Toch zien we dat organisaties worstelen met een klantgerichte aanpak. Het ontbreekt aan inzicht in klantbehoeften en wensen, of de focus ligt vooral intern.
Wil je hiermee aan de slag? Bij BPM Consult helpen we je graag op weg. In de basis starten we met een service blueprint: de methode om processen en de klantinteracties in kaart te brengen. om vandaar uit verbeteringen te bepalen. De volgende artikelen gaan hier verder op in:
???? Service Blueprint – Dé methode om klantinteracties in kaart te brengen als basis voor verbetering.
???? Rits je klant aan het interne proces – Hoe pas je klantreizen toe binnen je organisatie? Lees hier meer.
???? 10 tips voor klantbetovering – Praktische tips om klanten te verrassen en te binden. Tip: daag medewerkers uit om elke dag een fan te creëren.
???? De 9+ organisatie – bouw een relatie op met de klant door door te dringen tot hun beleving en wordt onderdeel van hun gedachtewereld.