HomeCustomer Journey
Customer Journey bij BPM Consult
Verbeteren van klantervaringen door analyse van klantreizen en gaan voor Service Excellence in elke interactie met je klant

Stap in de schoenen van je klant
Lukt het steeds minder om klanten (clienten, studenten, patienten,…) te binden en te boeien? Lopen ze weg maar weet je niet waarom? Heb je een expliciete visie op Service of doen je medewerkers gewoon hun best? Allemaal thema’s waar Customer Journey expertise je verder helpt.
Door klantreizen te analyseren geven wij organisaties inzicht in contactmomenten, klantbeleving en verbeterkansen in je serviceverlening. Met onze aanpak stimuleren we het denken van buiten naar binnen en versterken we structureel een servicegerichte cultuur.

Creëer wow ervaring voor je klanten
Veel organisaties missen zicht op hun Serviceverlening. Terwijl veel klanten kiezen met hun onderbewustzijn. Zicht krijgen op de klantemotie bij de contactmomenten biedt de opening naar betere klantreizen. Het streven is dat ieder contactmoment een klein feestje wordt. Wij helpen je graag hierbij.
We gaan aan de slag met het optimaliseren van de touchpoints met je klanten. We analyseren de klantreizen, zowel in huis als met je klanten en leggen de servicepatronen bloot. We localiseren verbeteringen in de klantreis en implementeren die samen. Zo creëren we meer positieve ervaringen, versterken we loyaliteit en zorgen we dat klanten vaker terugkomen.
Waarom Customer Journeys met BPM Consult?

Rits je klant aan je proces
Door een gecombineerde aanpak van klantreisanalyse en procesverbetering laten we je de relatie tussen klantreis en Serviceproces zien.

Diepgaand inzicht in je serviceverlening
Door systematische analyse van touchpoints en de emotie die klanten daarbij hebben geven we je grip op je Serviceprestatie.

Meer WOW’s voor je klanten
door het verrijken van contactmomenten naar onvergetelijke, hartverwarmende klantervaringen helpen we je naar Service Excellence.

Methode voor Serviceverbetering
Door het aanleren van Serviceblueprinting, klantreismapping, emo analyse kunnen je klantreisteams zelf werken aan betere klantreizen.

Klanten kiezen voor jou
Door je systematische benadering van klantreisanalyse versterk je de WOW factoren, en kiezen klanten voor jouw organisatie.

Stel de klant centraal
Door klantbeleving als een belangrijke pijler binnen de organisatie te gebruiken, kan je je organisatie echt klantgericht maken.